مقالات و اخبار

خرید ترازو محک

خرید ترازو محک

خرید ترازو محک

شرکت محک یکی از برترین شرکت های تولید ترازو در ایران است. شرکت محک از سال 1375 در زمینه تولید ترازو و وسایل فروشگاهی فعالیت میکند و هر ساله یکی از پیشگامان تولید وسایل فروشگاهی است. ترازو های محک یکی از برترین محصولات این شرکت هستند. ترازو های محک با تنوع ویژگی ها و امکانات منحصر به فردی که دارند در بازار ایران و جهان یکی از برترین ترازو ها هستند. شما میتوانید برای خرید ترازو محک به وبسایت ترازایران گام مراجعه کنید و این مدل ترازو های بینظیر را تهیه کنید.

تنوع این ترازو ها به قدری زیاد است که هر فرد با هر نیاز و هر کسب و کاری یک ترازوی منحصر به فرد برای خودش دارد. این تنوع محصولات باعث شده است که این شرکت همیشه جزو برترین شرکت ها در این زمینه باشد.

خرید ترازو محک

خرید ترازو محک

چرا باید ترازوی محک بخریم؟

دلیل های زیادی وجود داره که شما باید ترازو محک را تهیه و استفاده کنید که در اینجا چند دلیل اصلی آن را بیان میکنیم:

دقت بالا در توزین مواد

از ویژگی های ترازو های شرکت محک دارای قابلیت دقت بسیار بالا در توزین مواد هستند. در حدی که ممکن است وزن کردن اجسام نهایتا 1 گرم تفاوت با وزن اصلی خود داشته باشد. این ویژگی باعث شده بسیاری از فروشندگان به سمت این ترازو ها حرکت کنند و این ترازو را برای کسب و کار خود استفاده کنند. همچنین مشتریان با فهم اینکه این ترازو ها چقدر دقیق و پیشرفته هستند از فروشندگان مطمئن میشوند که حقشان خورده نمیشود.پس دقت در اندازه گیری از ویژگی های محصول می باشد.

ثبت و نگه داری اقلام فروخته شده در حافظه ی فروش

برخی از ترازو های این شرکت دارای حافظه داخلی هستند که باعث میشود که جنس های فروخته شده در حافظه ترازو ذخیره شوند و به فرد صاحب کسب و کار امار دقیق از فروش روزانه میدهد.

شمارش کالا ها با وزن یکسان توسط ترازو فروشگاهی همزمان با توزین

این ویژگی این امکان را میدهد که اگر دو جسم یک وزن یکسان داشته باشند انها را همزمان وزن کنیم و برای هر کدام فاکتوری جدا تهیه کنیم.

امکان اتصال به کامپیوتر

با اتصال به کامپیوتر این ترازو به شما این امکان را میدهد که جدول دقیق و کاملی از فروش روزانه تهیه کنید و بتوانید انبار داری حساب و کتاب خرید و فروش قیمت سود روزانه و کلی اطلاعات دیگر را به راحتی ذخیره کنید.

امکان شبکه شدن بین چندین ترازو

میتوانی ترازو های شرکت محک را به یکدیگر متصل کرد. مثلا اگر چند صندوق دار دارید ترازو ها را به هم متصل کنید و وقتی این اتفاق بیفتد گزارش های روزانه ماهانه و سالانه شما از فروش و سود و انبار داری بسیار دقیق تر میشود.

خرید ترازو محک

خرید ترازو محک

امکان تنظیم حساسیت در توزین

ترازو های شرکت محک این امکان را دارند که حساسیت در توزین مواد را بین 1 تا 5 گرم تنظیم کرد. این ویژگی باعث شده که حساسیت ها بسیار نزدیک شوند و افراد با خیال راحت تری از فروشگاه ها خرید کنند.

گزارش گیری فروش روزانه ، هفتگی و ماهانه در صورت تمایل

ترازو های محک هر روز هر ماه و هر سال یک گزارش از فروش و سود شما میدهند. با این ویژگی صاحبان کسب و کار اطلاعات دقیق جامع و کاملی از فروششان به دست میاورند و با خیال راحت تری کسب و کار خود را کنترل میکنند.

تنظیم ساعت و تاریخ در نمایشگر ترازو دیجیتال

برخی از ترازو های این شرکت ساعت و تاریخ دقیق را در روی نمایشگر خود نمایش میدهند. این ویژگی باعث شده که کارکنان کسب و کار از ساعت دقیق باز شدن مغازه و تعطیل شدن کسب و کار مطلع باشند.

دو عدد سینی تخت و لبه دار در پک خریداری شده

سینی های تخت برای توزین جسم هایی با حجم بالا و سینی های لبه دار برای توزین جسم های حجم کم استفاده میشوند که وقتی ترازو های شرکت محک را از سایت ترازایران گام خرید میکنید دو عدد سینی تخت و دو عدد سینی لبه دار در بسته بندی برای شما موجود میشود.

دارای علمک نمایشگر جهت دید بهتر اعداد

برخی از ترازو های شرکت محک یک علمک با نمایشگر دو طرفه دارند که هم فروشنده و هم خریدار نتیجه توزین جسم را به طور دقیق ببینند .

دارای باتری جهت استفاده از ترازو دیجیتالی در مواقع اضطراری

برخی از ترازو های این شرکت با برق مستقیم و برخی دیگر با باتری برای موارد اضطراری کار میکنند. شما میتوانید با توجه به نیازتان هر ترازویی که دوس دارید نسبت به باتری و برق مستقیم تهیه کنید.

خرید ترازو محک

خرید ترازو محک

سخن پایانی:

در این متن متوجه شدیم که شرکت محک همواره یکی از پیشگامان تولید ترازو در ایران و جهان است. دلیل های زیادی اوردیم که چرا باید ترازو های این شرکت را خریداری کنید . اما این دلایل همه دلیل های نیست که میتوان گفت که از شرکت محک باید خرید کرد. دلیل های دیگری هم میتوان آورد که در اینجا بهش اشاره نشده. شما میتوانید برای خرید ترازو شرکت محک از سایت ترازایران گام اقدام کنید. این سایت انواع مختلف و زیادی از ترازو های شرکت محک را دارد که میتوانید ان را از سایت ترازایران گام تهیه کنید.

شماره تماس فروش:

02166066092-02166066093

شماره واتس اپ و تلگرام:

09012828738

آدرس خدمات پس از فروش:

تهران -چهارراه یافت آباد – میدان ابوذر – بیست متری ابوذر – خیابان رزاقی – شماره : 251

مقالات:

  1. 10 ویژگی برتر ترازوهای محک پلاس
  2. انواع ترازو محک
  3. فروش انواع ترازو

نوشته های مرتبط