مقالات و اخبار

ترازوی خانگی محک

ترازوی خانگی محک

ترازوی خانگی محک

ترازوهای خانگی ابزاری هستند که برای اندازه‌گیری وزن اشیاء در محیط خانگی استفاده می‌شوند. این ترازوها معمولاً با دقت و ظرافت کافی برای استفاده در خانه طراحی شده‌اند. آن‌ها معمولاً دارای دو تیغه یا پلتفرم برای قرار دادن اشیاء هستند و از سنسورهای مختلفی برای اندازه‌گیری وزن استفاده می‌کنند. همچنین، برخی از ترازوهای خانگی دارای قابلیت‌هایی مانند ترازکردن، صفرکردن دستی، و یا توقف خودکار هستند.حال میخواهیم در مورد ترازوی خانگی محک صحبت کنیم با ما همراه شوید و میتوانید این ترازو های بی نظیر را از سایت تراز ایران گام تهیه فرمایید.

بیشتر بخوانید :ترازو مدل ۱۵۰۰۰بدون پرینتر (ظرفیت ۳۵ کیلوگرم)

ترازوی خانگی محک

ترازوی خانگی محک

ترازو محک معمولاً به منظور استفاده‌های روزمره مانند اندازه‌گیری وزن مواد غذایی، اشیاء خریداری شده، وزن کودکان و حیوانات خانگی، و سایر نیازهای مشابه در خانه استفاده می‌شوند. این ترازوها معمولاً به صورت دیجیتال یا مکانیکی عرضه می‌شوند و در اندازه‌ها و ظاهرهای مختلفی در بازار موجود هستند.

 ترازو آشپزخانه دیجیتال 

برای خانم‌های خانه‌دار، امکاناتی که زندگی را آسان‌تر می‌کنند، اساسی هستند. با توجه به نیازهای روزمره و امور خانه، ترازوی آشپزخانه با دقت و قابلیت‌هایی که همه چیز را برایتان آسان می‌کند، انتخابی بسیار مهم است.

 ظرفیت و دقت بالا:

با ظرفیت ۱۰ کیلوگرم و دقت یک گرم، ترازوی محک امکان اندازه‌گیری دقیق وزن مواد را برای شما فراهم می‌آورد.

 نمایشگر با نور پس‌زمینه:

نمایشگر با نور پس‌زمینه، وزن را در شرایط نوری مختلف به شکل روشن و واضح نمایش می‌دهد.

 ساخته شده از مواد با کیفیت:

با بدنه از پلاستیک ABS با کیفیت، ترازوی محک دارای استحکام و پایداری بالاست.

 ابعاد کوچک و کاربردی:

با ابعاد ۳.۵*۲۴*۱۶.۵ سانتی‌متر، این ترازو قابلیت استفاده در هر محیطی را داراست.

 قابلیت تغییر واحد اندازه‌گیری:

از گرم به اونس و بالعکس، برای اندازه‌گیری در واحدی که برایتان راحت‌تر است.

 کاربری آسان:

با دکمه‌هایی برای روشن و خاموش، پارسنگ، تغییر واحد و خاموش کننده اتوماتیک، استفاده از این ترازو بسیار ساده و راحت است.

 قیمت مناسب و کیفیت برتر:

ترازوی محک با قیمت اقتصادی و کیفیت ساخت بالا، یک گزینه بی‌نظیر برای مصرف خانگی است.

برای راحتی و دقت بیشتر در آشپزخانه، همین الان ترازوی آشپزخانه دیجیتال ۱۰کیلویی محک را تهیه کنید و از تجربه‌ی خود لذت ببرید!

ترازو آشپزخانه محک

یک دستگاه توزین دیجیتال بدون علمک است که برای استفاده در آشپزخانه‌های منازل طراحی شده است. دقت این ترازو در توزین 2 گرم بوده و می‌تواند مواد تا حداکثر 5 کیلوگرم را وزن کند. یکی از ویژگی‌های آن، رنگ‌بندی متنوع است که به مشتریان انتخاب گسترده‌تری را ارائه می‌دهد.

از آنجایی که این ترازو بدون علمک است، استفاده از آن بسیار ساده است و نیازی به آشنایی با علمک‌های سنتی ندارد. همچنین، پس از عدم استفاده، به صورت اتوماتیک به حالت خاموشی موقت می‌روند تا باتری صرفه‌جویی شود.

قیمت ترازو خانگی محک

از نظر قیمت، ترازو آشپزخانه محک مناسب بوده و با توجه به انواع رنگ‌های موجود، مشتریان می‌توانند براساس سلیقه‌شان انتخاب کنند. اما باید توجه داشت که این ترازو دارای گارانتی نمی‌باشد و کیفیت آن نیز ممکن است به اندازه‌ی برخی ترازوهای دیگر باشد. شما میتوانید برای خرید این محصول یا به سایت تراز ایران گام مراجعه کنید یا با شماره تماس که در آخر این پست میباشد خرید خود را انجام دهید.

طراحی ترازو محک

ترازو آشپزخانه‌ای محک به صورت بدون علمک طراحی شده است و تنها قابلیت توزین را دارد.

ترازوهای دیجیتال با رنگ بندی متنوع، به مشتریان امکان می‌دهند تا بر اساس سلیقه خود و با توجه به دکوراسیون ویترین منزل، ترازویی را انتخاب کنند که بهترین هماهنگی را با محیط داشته باشد. مدل‌های بدون علمک از دیگر ویژگی‌هایی است که بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند، زیرا در زمان استفاده با آن‌ها مشکلی پیش نمی‌آید و عملکرد آنها بسیار ساده است. از این رو، ترازوهای بدون علمک برای آشپزخانه‌های منازل، گزینه‌ی مناسب‌تری به نظر می‌رسند نسبت به مدل‌های علمک‌دار.

یشتر بخوانید : ترازوی پرینتردار محک مدل 16000A نوع 50 کیلویی

ترازوی خانگی محک

ترازوی خانگی محک

رنگ بندی این محصولات

این ترازو در رنگ‌های قرمز، زرد و کرم موجود است و تولید آن به صورت وارداتی انجام شده است. با این حال، این محصول به عنوان یک تکمیل کننده‌ی سبد کالاهای کارخانه محک به بازار عرضه می‌شود.

ساختار بدنه‌ی این ترازو قوی و مقاوم نمی‌باشد و به دلیل اینکه فقط برای استفاده اندک در آشپزخانه‌های منازل مناسب است، معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرد.

صفحه نمایشگر این ترازو خانگی

صفحه نمایش این ترازو از نوع LCD است و بدون نور پس‌زمینه است. اعداد نیز با رنگ مشکی نمایش داده می‌شوند و صفحه نمایش آن شبیه به صفحه‌ی یک ماشین حساب است.

ترازوی محک فاقد کیبرد عملیاتی، حافظه، و بوق تایید است. این ترازو تنها دارای یک کلید روشن و خاموش بر روی بدنه است و برای عملکرد خود از باتری قلمی استفاده می‌کند. ادابتوری برای اتصال به برق ندارد و در صورت نیاز به تعویض باتری، کاربر باید باتری را مجدداً خریداری کند.

این ترازو همچنین فاقد ورودی و خروجی است و توانایی توزین تا حداکثر ظرفیت 5 کیلوگرم با دقت 5 گرم را داراست. از آنجایی که این محصول به صورت وارداتی به بازار عرضه می‌شود و در گروه تولیدات شرکت محک نمی‌باشد، گارانتی برای آن فراهم نیست.

ویژگی های ترازو آشپزخانه‌ی محک

علاوه بر وظیفه‌ی اصلی توزین مواد، دارای ویژگی‌های ویژه‌ای است که از دیگر ترازوها متمایزش می‌کند:

1. رنگ بندی متنوع:

این ترازو در رنگ‌های قرمز، زرد و کرم ارائه می‌شود که به مشتریان امکان می‌دهد تا بر اساس سلیقه و دکوراسیون آشپزخانه خود انتخاب کنند.

2. طراحی بدون علمک:

بدون وجود علمک، استفاده از ترازو بسیار ساده است و هیچ گونه مشکلی در زمان استفاده به وجود نمی‌آید.

3. نمایشگر LCD:

صفحه نمایش این ترازو از نوع LCD بوده و اعداد با رنگ مشکی نمایش داده می‌شوند، که به کاربر امکان می‌دهد به راحتی مواد را وزن کند.

4. قابلیت خاموشی اتوماتیک:

پس از عدم استفاده، ترازو به صورت اتوماتیک به حالت خاموشی موقت می‌رود تا باتری صرفه‌جویی شود.

این ویژگی‌ها باعث می‌شود ترازوی آشپزخانه محک، یک انتخاب عالی برای استفاده در آشپزخانه‌های منازل باشد.

بیشتر بخوانید: ترازو طلا فروشی محک

 

ترازوی خانگی محک

ترازوی خانگی محک

سخن پایانی:

اگر به دنبال یک ترازوی خانگی با کیفیت و دقیق هستید؟ آیا می‌خواهید محصولی با قابلیت‌های منحصر به فرد و قیمت مناسب برای خانه خودتان داشته باشید؟

تراز ایران گام

سال‌ها تجربه در زمینه‌ی تولید ترازوهای خانگی، به شما اطمینان می‌دهد که بهترین راه حل برای نیازهای وزن‌سنجی خانگی شماست. با تکیه بر فناوری پیشرفته و استفاده از مواد با کیفیت بالا، ما ترازویی را برای شما طراحی کرده‌ایم که به صورت دقیق و قابل اعتماد وزن محصولات خود را اندازه گیری کنید.

با تراز ایران گام، از اندازه گیری دقیق و واقعی وزن محصولاتتان لذت ببرید. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر، به سایت ما مراجعه کنید و ترازوی خانگی محک را همین امروز سفارش دهید!

با ترازو آشپزخانه محک، تجربه‌ای جدید از توزین مواد خود را تجربه کنید. حالا می‌توانید آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و از فوایدش لذت ببرید!

و همچنین اگر قصد خرید ترازو های فروشگاهی دیگر یا ترازو های آشپزخانه یا ترازو های صنعتی محک دارید میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس فروش:

02166066092-02166066093

شماره واتس اپ و تلگرام:

09012828738

مقالات:

  1.   ترازو محک 17000 پلاس 70 کیلویی
  2. ترازوی محک 50 کیلوگرم MDS11000
  3.  ترازوی 15000 plus دیجیتال 35 کیلوگرم

نوشته های مرتبط